Sex- eller samliv?

Sex- eller samliv?2018-10-30T10:57:38+00:00

Kom godt i gang
Læs her hvordan du kommer godt i gang med den smerte- og risikofri MonaLisa Touch laserbehandling.

Her kan du følge med i den nyeste information om MonaLisa Touch laserbehandlingen for tørre slimhinder i underlivet (vaginal atrofi).

Her kan du stille spørgsmål og debattere med ligesindede om gener i forbindelse med overgangsalderen og antihormonel kræftbehandling.

DEKA udviklede i 2008 en ny behandlingsmetode, MonaLisa Touch, i Italien. En CO2 laser, som ved påvirkning af vævet, genskaber størstedelen af elasticiteten og fugtbalancen i skeden. Behandlingen er nu tilgængelig i mere end 70 lande og mere end 2,5 millioner kvinder har fået behandlingen.

De erfarne gynækologer er patienternes sikkerhed for korrekte diagnoser og optimale individuelle behandlingsforløb. Behandlingerne udføres under trygge og velordnede forhold på gynækologiske klinikker.

KLIK HER FOR KLINIK OVERSIGT

Der eksisterer i dag kun to behandlinger, der aktivt bearbejder slimhinderne og bremser den naturlige ældningsproces. Disse er hormonpiller og MonaLisa Touch laserbehandling.