MonaLisa Touch behandling 2018-07-02T15:05:56+00:00

MONA LISA TOUCH BEHANDLING

MonaLisa Touch behandling

MonaLisa Touch behandlingen er udviklet til kvinder med vaginal tørhed, svie, ubehag eller smerte ved samleje, som er forårsaget af vaginal atrofi.

Behandlingen er ideel til de kvinder, der ønsker en vævsskånsom, risikofri og gennemprøvet behandling enten som alternativ eller supplement til hormonbehandling.

Behandlingen kan både anvendes forebyggende samt helbredende. Kvinder i overgangsalderen kan med fordel starte så tidligt som muligt inden følgerne af østrogenmangel udvikler sig og kan dermed forebygge lidelsen af vaginal tørhed, svie, ubehag eller smerte ved samleje.

HVAD ER MONALISA TOUCH?

MonaLisa Touch er en veldokumenteret behandling, som mere end 4 mio. kvinder verden over har benyttet. MonaLisa Touch er en smertefri laserbehandling, der på en skånsom måde stimulerer slimhinden i skeden, således at den gendannes og får sine oprindelige egenskaber tilbage. Behandlingen er helt risikofri og kan anvendes som alternativ til hormonbehandling.

Hvor lang tid går der før man har effekt af behandling med MonaLisa Touch?

91% af alle, der bliver behandlet med MonaLisa Touch oplever allerede efter den anden behandling færre symptomer. Normalt skal man have tre behandlinger over nogle måneder før effekten er stabil. Mere end 85% af de kvinder, der gennemgår behandling med MonaLisa Touch har god eller meget god effekt af behandlingen

HVAD KOSTER EN BEHANDLING?

Et typisk behandlingsforløb, der består af 3 behandlinger gennemført med 4-6 ugers mellemrum.
Herefter er der en opfølgende behandling hvert 10-12 måned fremover.

• Pris pr. MonaLisa Touch behandling er 5.000 kr. – og altså 15.000 kr. samlet for de tre behandlinger, man typisk begynder med.

Flere sundhedsforsikringer giver i dag tilskud til behandlingen, fordi Vaginal atrofi (tørhed i skeden) er en kronisk lidelse, der kan give smerter og ubehag og dermed begrænse de ramtes daglige gøremål. Tilskud ydes i givet fald efter forsikringsselskabets individuelle vurdering ud fra din gynækologs indstilling.

Læs mere om tilskudsmuligheder klik her.

Det er også muligt at søge om finansiering af behandlingsudgifterne gennem patientlån.dk, så du betaler et månedeligt beløb i op til 24 måneder. Vil du høre mere om finansiering, så skal du kontakte os forud for den første behandling.

Læs mere om patientlån – klik her.