Kontakt: +45 3133 6662|kontakt@klinikmonalisa.dk

MonaLisa Touch behandlingen

MonaLisa Touch behandlingen2019-01-04T12:28:55+00:00

MonaLisa Touch behandlingen er udviklet til kvinder med vaginal tørhed, svie, ubehag eller smerte ved samleje, som er forårsaget af vaginal atrofi.

Behandlingen er ideel til de kvinder, der ønsker en vævsskånsom, risikofri og gennemprøvet behandling enten som alternativ eller supplement til hormonbehandling.

Behandlingen kan med fordel påbegyndes så tidligt som muligt, inden følgerne af østrogenmangel udvikler sig. Og dermed forebygge lidelsen vaginal atrofi (tørre slimhinder) med gener i form af kløe, svie og smerter ved samleje.

Hvad er MonaLisa Touch?

MonaLisa Touch er en veldokumenteret behandling, som flere end 4 mio. kvinder verden over har benyttet. MonaLisa Touch er en smertefri laserbehandling, der på en skånsom måde stimulerer slimhinden i skeden, således at den gendannes og får sine oprindelige egenskaber tilbage. Behandlingen er helt risikofri og kan anvendes som alternativ til hormonbehandling.

Hvor lang tid går der, før man har effekt af
behandling med MonaLisa Touch?

91% af alle, der bliver behandlet med MonaLisa Touch, oplever allerede efter den anden behandling færre symptomer. Normalt skal man have tre behandlinger over nogle måneder, før effekten er stabil.

Mere end 85% af de kvinder, der gennemgår behandling med MonaLisa Touch, har god eller meget god effekt af behandlingen.

Læs her, hvordan du kommer i gang med behandlingen.

Se klinikliste her

Hør speciallæge i gynækologi og obstetrik Stine Fürst fortælle om MonaLisa Touch. Siden videoen har yderligere 2,5 mio. kvinder været igennem behandlingen, så det samlede antal ved årsskiftet 2018/19 er flere end 4 mio. på verdensplan.

Se i detaljer hvordan MonaLisa Touch behandlingen foregår, og hvordan de ganske små perforeringer, laseren foretager, påvirker vævet i skeden.