Prisen på én MonaLisa Touch behandling er 5.000 kr.

MonaLisa Touch behandlingen sker på basis af egenbetaling. Afhængig af hvor sarte og tørre dine slimhinder i underlivet er, skal du regne med 3 behandlinger med 4-6 ugers mellemrum. Herefter anbefaler vi én årlig genbehandling efter behov.

Vi samarbejder med Patientlån.dk som gør det muligt at betale for behandlingen i rater over hhv. 12 eller 24 måneder.

Danske og internationale studier viser, at de fleste kvinder oplever mærkbare forbedringer allerede efter første behandling, og flere end 85 % oplever positiv eller meget positiv effekt efter tre behand­linger.

Hvis du undrer dig over prisen på MonaLisa Touch behandlingen, kan du læse om baggrunden på siden her.

Og du kan læse om tilskudsmuligheder til MonaLisa Touch behandlingen her.

Besøg vores informationssider for at sammenholde prisen for behandlingen med resultaterne:

Kom godt i gang …
… med den smerte- og risikofri MonaLisa Touch laserbehandling.

DEKA udviklede i 2008 en ny behandlingsmetode, MonaLisa Touch, i Italien. En CO2 laser, som ved påvirkning af vævet, genskaber størstedelen af elasticiteten og fugtbalancen i skeden. Behandlingen er nu tilgængelig i mere end 70 lande og flere end 4 millioner kvinder har fået behandlingen.